• Kultura, głupcze!

    9 zdań o: Lao Che - Dzieciom



    To nie jest płyta dla dzieci. To raczej wyraz nostalgii za czasami, kiedy wszystko było bardziej kolorowe. Ale przede wszystkim to obraz zmienionego sposobu patrzenia na rzeczywistość i opowiadania jej z perspektywy rodzica, którego dziecko będzie poznawało świat.

    To paradoks, ale mam wrażenie, że „Dzieciom” to jedna z najbardziej zróżnicowanych stylistycznie płyt Lao Che, a jednocześnie jedna z najbardziej spójnych. Od wschodnich, arabskich naleciałości w „Dżinie”, przez czysty rock w „Tu” albo „Legendzie o smoku” (ależ to będą koncertowe hity!), bardziej elektroniczne dźwięki, aż po niespotykany dotąd swing w „Erracie”. Doskonałym pomysłem okazało się zatrudnienie Emade, który zajął się produkcją i zaproszenie do współpracy muzyków z Pink Freud i Kwadrofonik, którzy wzbogacają brzmienie. Wszystko przypieczętowane znakiem jakości, czyli poetyckimi tekstami Spiętego, którego zapas metafor i parafraz wydaje się niewyczerpany.

    Gdy wydaje się, że pomysły Lao Che powinny się kończyć, oni serwują nam album „Dzieciom”. Jeszcze bardziej podnoszący poprzeczkę.



    zdjęcie: http://www.allaboutmusic.pl

    3 komentarze :

    1. Zasadniczo zaskoczyłem się. Formą przekazu i całą tą prezencją zespołu. Nigdy o nim nie słyszałem ale cieszę się że usłyszałem. Dziękuję
      Miłego

      Wolna chwila= TersTim :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Zasadniczo zaskoczyłem się. Formą przekazu i całą tą prezencją zespołu. Nigdy o nim nie słyszałem ale cieszę się że usłyszałem. Dziękuję
      Miłego

      Wolna chwila= TersTim :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Christian Louboutin Sneaker is a good choice for you or as gift to your friends,in the exquisite design show the unique style.The design could make your feet breathe freely and more fashional. http://www.clsneakersmall.com
      Christian Louboutin Sneakers Louis Pik Pik High White
      Christian Louboutin Sneakers Louis Pik Pik Mens High Top Leather Gold
      Christian Louboutin Sneakers Louis Spikes Mens High Top Patent Leather Silver

      OdpowiedzUsuń