• Kultura, głupcze!

    Kurtula puściła pawia


    Tekst zainspirowany MC Masłowską, zawiera liczne słowa obelżywe, by nie powiedzieć wulgarne. Jeżeli ktoś gardzi słowami typu „ch*j”, „k*rwa” czy „pi*da” tak jawnie i wulgarnie niszczącymi nasz język ojczysty – proszę nie klikać „czytaj dalej”. Proszę nie wchodzić, bo słowo „penis” pojawiać tu się będzie często, w określeniu do osób, których nie znasz i o których nie słyszałeś nigdy również. 


    Teksty względnie piękne, względnie chętnie czytane o Open’erze były, a i owszem. Muzyka, organizacja – zajebiste. A teraz kolego i koleżanko, posłuchajcie głosu Wasp prawdziwego, tego do tej pory ukrytego i niebotycznie wkurwionego. Że w mordę od głupiej pizdy dostała gdy ta szanowna dupa Rihannie zdjęcie zrobić chciała. Że to wszystko komercja i Heinekena pierdolona transakcja. Że Wojewódzki, postać znana i lubiana, to penis tylko głupi i penis mu w oko, gdy tylko przechodził obok hipsteriada ruszyła na podbój, instagramowi naprzeciw, cykając zdjęcia jego pupy wołając „patrz oto głowa moja obok znanej wojewódzkiej dupy”. Mówisz, że o hipsertach nic nie wiem? Że to ludzie niezwykli i ambitni? Nie to co ja, zgorzkniała 21- latka z za szerokim wziewem, która raz dostała w mordę, a teraz wylewa swoje żale w sposób obelżywy i jawnie wulgarny. Że dobrzy ludzie nie są wulgarni, że wulgaryzmom mówią nie stanowcze, że jak chcesz to spierdalaj na Wyspy Owcze. Ty kurwo Wasp, co się Masłowskiej naczytałaś  i teraz zamiast samej coś napisać zrzynasz pomysły nie swoje. Nie to co prawdziwy hipster, wy z kurtuli gnoje. Wy piszecie te tekściki, że o muzyce, że o filmach, że niby się znacie na kulturze, a nawet poprawnie tego słowa nie umiecie napisać. 

    Ponieważ czytelnictwo w Polsce na łeb na szyję leci my naszemu społeczeństwu wychodzimy naprzeciw. W celu zwiększenia wejść, szerów i lajków „kurwa” będzie tu teraz słowem wiodąco używanym. Komentarze niezwulgaryzowane będą karane. Komentarze pochlebne będą usuwane. Nie ma zrozumienia w świecie dla Polaka, to i Polak Polakowi musi dupę zjebać, żeby się dowartościować, że sam na dupie siedzi, bo studiuje i to mu się wszystko należy, że taki mądry, bo studiuje, bo ma wykład raz w tygodniu i z takim lekceważeniem na niego nie pójdzie. Z lekceważeniem do sesji podejdzie, bo to student i jemu się wszystko należy. Że na Brodkę, sukę, musiał na juwe długo czekać. Że suka ma mordę krzywą, niech każdy mu wierzy. Z lekceważeniem nie pójdzie, bo i po chuj? Kasę od rodziców dostaje, urżnąć się jak świnia łatwiej. A ta Wasp, że niby ona na wykłady chodzi? Nie, ona jeszcze gorsza, ale ma bloga i się wymądrza, żeby sobie piar dobry zrobić. Żeby wszystkim gęby z wrażenia opadły, bo ona taka fajna, tak się fajnie ironią bawi, tak niby dla zabawy rzuca wulgaryzmami.

    Jeżeli gardzisz podszywającymi się pod kulturę brzydkimi słowami ten tekst jest stworzony dla Ciebie. Proszę bardzo, dowartościuj się, brak przecinka ujawnij. Bo każdy może tu swój pogląd wyrazić. Tolerancję głoszę, potrzebę żółci wylania rozumiem. „Nie przeczytałem tekstu, bo głupi” też chwalę. Bo każdy ma swoją opinię i z wyrażeniem jej nie powinien się ukrywać. Ja też często wchodzę na inne blogi i piszę „penis”, bo to mój światopogląd. Żeby się przyjemnie w sieci żyło, bo tu żadnego tabu nie ma. O seksie można i należy pisać. Że rząd to cwele, że bezrobocie,  że dziecko w kapuście gniło. Że Ci najbogatsi z rankingu to chuje i pies im chuja lizał. Bo to prawda najprawdziwsza. Skąd oni mają te pieniądze, ja się pytam! Skąd mają, jeśli nie z polskiej biedoty ciężko pracującej wyruchania! Polskiej biedoty wszystkowiedzącej wydymania! 

    Ty chuju ateisto, ty suko buddystko! Miejsca tu na tym blogu dla Ciebie nie ma, chyba, że lajka dasz, to wtedy chętnie. A Ty jak po przeczytaniu tego tekstu się nie oburzysz, tekstu nie skomentujesz, to jesteś Żyd i mason, co na zwulgaryzowanie polskiej kultury się godzi. To nie za to Polacy ginęli w Krakowie i Łodzi. Nie za to Baczyński umierał, nie o tym uczą nas na języku polskim. Czesław Mozil Miłosza śpiewa, chuj z tego, że śpiewa, skoro dawno się sprzedał. „Dlaczego ja” oglądane na TVN kanale - tak ironicznie, tak superfantastycznie. Bo tak można się pośmiać – haha – jacy oni głupi – hehe. A ja jestem Wasp i czytam mądre książki i rozumiem je bardzo, bo na społeczne problemy wewnętrznie wrażliwa jestem i na Open’era jeżdżę. 

    To już koniec piosenki, tej chorej śpiewki, co to uważa sama siebie za bardzo podniosłą i wzniosłą, szokującą jak Fakty i popularną jak VIVA. Wasp i kurturalny pójdą się teraz napić, bo to z wrażliwości piją, z wielkiej o losy Polski troski. I wakacje już mają i po wielkim studiowania wysiłku odpocząć muszą. A dla Ciebie, koleżanko, kolego, kończą się już te pospolite katusze. Nie musisz się wysilać, na Pudelku o życiu poczytaj. I do książek nie zaglądaj, bo to snobistyczne i głupie. Na co komu książka, gdy ma swoje życie w dupie. 

    3 komentarze :

    1. Tekst oryginalny i czyta się dobrze w kurwę. W zasadzie nie wiem jak to skomentować, ale piszę, bo nie chcę być Żyd, czy mason.

      OdpowiedzUsuń
    2. Anonimowy14/7/13 21:41

      jestem na świeżo z Masłowską i choć nie czyta mi się tego typu tekstów 'lekko', to forma jest niesamowicie ciekawa, zwraca uwagę na język dzisiejszych ludzi, bo choć to straszni przykre, to zdarzyło mi się słyszeć rozmowę prowadzoną w ten sposób.
      Dobrze, że można też ukryć między tymi penisami większy sens.

      OdpowiedzUsuń
    3. Anonimowy15/7/13 10:20

      Ulżyło Ci? Jeśli była Ci potrzebna ta zabawa formą i treścią, jeśli spełniła swój terapeutyczny cel, to w porządku. Ale mi Twój tekst jest wtórny w stosunku do tego co zrobił Grabaż (http://www.youtube.com/watch?v=WhGThSNQb7k). Z życzliwości opowiem Ci coś o sobie. Kiedyś pisałem felietony do prasy. I myślałem, że zmieniam świat. Jedyne co zyskałem, to trochę wrogów w tzw. lokalnych elitach. A ci, do których chciałem dotrzeć chwalili i mówili, że mam rację, ale jedynie po cichutku, żeby nikomu znaczącemu się nie narazić. No cóż, ludzie są tylko ludźmi (http://www.youtube.com/watch?v=MzGnX-MbYE4 - sięgnij do tłumaczenia!). Zrozumienie tej prostej prawdy trochę mi zajęło. Ty jako zdolniejsza powinnaś tę naukę przyswoić szybciej. Pisz więc dla przyjaciół, dla siebie samej, dla tych, którzy w internecie nie szukają sposobu na dowartościowywanie siebie przez poniżanie innych, bo swoją wartość znają.
      A tak na marginesie. Dobrze, że Twojego tekstu nie przeczytają Twoi rodzice, bo w ich wieku mogłoby być szkodliwe ("personal responsibility")
      Pozdrawiam.
      pwidz

      OdpowiedzUsuń